czwartek, 14 marca 2013

Czekam



Dieta:
truskawki i kluski ziemniaczane z twarogiem, razem około: 700/ 800 kcal.

W niedzielę ( albo w poniedziałek rano, jeszcze nie zdecydowałam) ważenie. Póki co trzymam się od wagi z daleka. Prosty zabieg i przechytrzyłam samą siebie. Po prostu nie chce mi się wdrapywać na krzesło, zdejmować ciężkiego pudła i wygrzebywać z niego baterii za każdym razem kiedy mam ochotę znów się zważyć. Raz na tydzień wystarczy. Chociaż docelowo chciałabym żeby było to raz na miesiąc.



Instynkt. Czekam na jakiś znak, chociaż kilka słów. Jedno słowo. Chociaż kropkę lub przecinek, kurwa. Cokolwiek, żebym wiedziała, że nic Ci nie jest.
Wściekałam się kiedy zasypywałeś mnie telefonami, wiadomościami i kwiatami. Teraz kiedy milczysz, a ja powinnam odetchnąć z ulgą- umieram ze strachu.
Tak naprawdę to chciałabym usłyszeć, że mnie nienawidzisz. To przyniosłoby mi spokój.




5 komentarzy:

  1. Lenistwo jako sposób walki z obsesją - nigdy nie można Ci było zarzucić braku kreatywności :)
    Odezwie się. Nie sądzę by wytrzymał brak kontaktu.
    Bilans jak zwykle wspaniały.

    p.s. Nie martw się. Gdybym nie przeszła choć jednego strasznego dnia mojego życia, nie byłabym sobą. W rozrachunku wiem, że on był bardziej zagubiony niż ja, miał niską samoocenę i to dlatego jego zachowanie nie było fair. (No i słuchał Tedego, co ma zgubny wpływ na każdego).
    Mały książę też okazał się chamem i prostakiem, przynajmniej tak wynika z jego ostatnich "dokonań".
    A co do artystów... Z nimi to zawsze jakieś problemy - nieważne czy fotografik, muzyk czy aktor.
    Ściskam i całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilans świetny! Ważenie się co tydzień, może też kiedyś spróbuję bo nie mogę sobie odmówić tej 'przyjemności' póki co...
    A facet, odezwie się? Może to jakaś manipulacja, a w najmniej oczekiwanym momencie da znac... Faceci chyba tacy sa.
    Trzymaj się chudo!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie warto czekać. Faceci uzależniają gorzej niż dążenie do idealnej wagi, chociaż nie powinnam się chyba odzywać, bo nic złego na tym polu mnie nie spotkało.

    OdpowiedzUsuń
  4. faceci są tego nie warci
    bilans ok
    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, że faceci nie są tego warci.
    Super, że dieta idzie dobrze;**

    OdpowiedzUsuń