środa, 26 lutego 2014

Dzień 3

Dzień 3
Zdjęcie, które Cię inspiruje.
 Nie ma jednej konkretnej fotografii. Inspiruje mnie chudość sama w sobie. Kiedy jest mi ciężko włączam telewizor i oglądam głupkowate teledyski na esce albo mtv. Nie słucham muzyki. Oglądam te wszystkie porozbierane lalki o idealnych ciałach.
Jestem wzrokowcem. Przemawia do mnie wiele zdjęć. Prezentuję kilka z tych, które podobają mi się dzisiaj.







Dzisiejszy bilans:

10:00
owocowe muesli z jogurtem naturalnym

14:00
mozarella zapiekana z żurawiną
sałatka grecka
dwie grzanki ziołowe

18:00
truskawki (250g)
waniliowy serek homogenizowany


Wszystkiego chudego:*
Let's get skinny. 


11 komentarzy:

  1. mam tak samo, że te głupie teledyski do mnie przemawiają;D
    trzymaj sie chudziutko;*
    świetny bilans, zazdroszcze:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, drugie zdjęcie jest perfekcyjne! ;__; uwielbiam taką chudość z kośćmi, a nie z mięśniami, jak co niektórzy.
    A ja nie lubię teledysków. Denerwuję się, że ja TAK nie wyglądam i od razu wyłączam TV. Może to źle?

    Ładny bilans, aż zjadłbym sobie truskawek :P
    Trzymaj się ciepło ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcia ♥ takie chudziutkie, idealne...
    teledyski mogą być doskonałą motywacją. Wszyscy piękni, szczęśliwi. Hmm dlatego nie oglądam teledysków;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak coś postanowisz to bez przeszkód dążysz do celu. Trzymam kciuki by tym raem udało CI się nie przesadzić :)
    Bilans idealnie niziutki, zdjęcia cudne, choć mam wrażenie, że jesteś szczuplejsza od pani nr 1
    Trzymaj się Słonko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne thinspo i śliczny bilans ;)
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie z pierwsza czescia posta, a druga bardzo podziwiam! Piekny bilans. Widac, ze mocno trzymasz sie w ryzach. Tylko podziwiac! Tak trzymaj! And let's get skinny!
    Buziam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) i jaki bilansik śliczny <3 ściskam kochana ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są 2 zdjęcia - 2 od dołu i 2 od góry <3
    Świetny bilans, taki zdrowy ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny bilans motylku. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje :) a jeszcze lepszy bilans :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdrowego i chudego bilansu :) Truskawki mniam mniam moje ulubione i niskokaloryczne - już nie mogę się doczekać sezonu :D Trzymaj się chudo kochana! xoxo

    OdpowiedzUsuń