sobota, 23 lutego 2013

Spotkanie motywacyjne :)

Siedzę sobie chora w domu i marzę o lecie. Odwiedzam Wasze blogi, u jednych z Was jest super, u innych gorzej, brak chęci i motywacji. Mnie też właśnie dopadł ten drugi stan. Podobno w przyrodzie musi być równowaga, kiedy u jednych jest rewelacyjnie u innych musi być gorzej. Podobno. Jestem typem eksperymentatorki.
Co byście powiedziały na ustalenie daty NASZEGO SPOTKANIA. Najlepiej latem- kiedy będziemy już szczupłe, piękne i uśmiechnięte. Niech ta magiczna data nas motywuje do pracy.
Nie wiem jak Wy, ale ja chyba chciałabym poznać, chociaż raz spotkać Was- te wszystkie wspaniałe dziewczyny z którymi dzielę codzienne radości i troski.
Wybierzmy czas i miejsce ! Kto jest za?







Moja propozycja to: GDAŃSK,  30 sierpnia

7 komentarzy:

  1. Gdybym mieszkała blisko Gdańska to chętnie, ale ja niestety Tychy, Katowice ?. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tyn spotkaniem. A może Toruń? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli tylko będę w Polsce w danym czasie to się piszę. Potrzebuję porozmawiać z osobami, które przechodzą przez to samo co ja. A dziewczyny - miasto można ustalić. W Polsce pociągi dobrze kursują. Wybrać tylko jakis fajny termin i się wszystkie zjedziemy i spotkamy. Czekolado, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedzieć kochana, że wpadłaś na genialny pomysł.;)
    Jeśli o mnie chodzi to bardzo bym chciała się z wami spotkać, ale Gdańsk to jednak trochę za daleko jak dla mnie.
    Może Katowice jednak? Albo po prostu Warszawa? Tam też mam daleko ale zdecydowanie bliżej niż do Gdańska ; D
    Trzymaj się słońce;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi pasuje :) Co prawda Warszawy nie znam, byłam tam może z 2 razy w życiu, ale to żaden problem. Ja się mogę dostosować - mieszkam w kuj-pom, więc wszędzie mam "blisko"" :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkam między Poznaniem, a Wrocławiem, ale w xs nie wskoczę.
    Zdrówka! ;-)

    OdpowiedzUsuń