wtorek, 28 stycznia 2014

Dzisiejszy bilans:

8:30
muesli z jogurtem naturalnym ( 0% tł.)
dwie kromki chleba orkiszowego z twarogiem ( 0%), ogórkiem zielonym i papryką
szklanka soku

13:00
krokiety ( przygotowane w piekarniku, bez kropelki tłuszczu)
sałatka ( sałata, zielony ogórek, kolorowa papryka)

Bilans bez kolacji, bo trochę nie na miejscu wydaje mi się umieszczanie w nim mającego nastąpić różowego szampana i winogron w tym samym kolorze. Świętujemy urodziny mojego Ukochanego. Wspólnie już po raz siódmy <3


baletnica i chłopak z blokowiska
wygląda na to, że związek doskonały


Miłego wieczoru życzę Wam wszystkim :*

7 komentarzy:

  1. 7 lat?! O matko, gratuluję i życzę dużo zdrowia i szczęścia oraz grzecznej dziewczyny partnerowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz całkowitą rację, mam nadzieję że gdy wyjadę na studia moja rodzina (którą naprawdę bardzo kocham) zauważy jak beze mnie będzie w domu dziwnie i ciekawe kto będzie pomagał mamie w gotowaniu , sprzątaniu i kto będzie robił pyszne desery.
    na pewno nie moja siostra bo ona ma wszystko w du*ie.

    Tak szalenie zazdroszczę Ci tej miłości
    tej dużej i tej maleńkiej która z niej powstała
    czy miłość jest lekarstwem na tę chorobę ?
    ja ślepo wierzę że gdy prawdziwie się zakocham i pójdę na wymarzone studia ta choroba da mi spokój i nareszcie będę mogła żyć.
    czy Tobie chociaż odrobinę to pomogło ?
    ciesz się tą chwilą z Nim.
    dla mnie takie chwie właśnie to najpiękniejsze co w życiu może spotkać, czekam aż ja tego doświadczę..
    buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele razem przeszliście, właściwie 1/3 życia spędziliście razem. Cudna z Was para, jeszcze cudowniejszy jest owoc Waszej miłości :)
    Poza tym śliczny bilans, udanego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja ci zazdroszczę, że trafiłaś na takiego człowieka...<3
    Trzymam kciuki, abyście spędzali ze sobą tylko te miłe chwile :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej... Jesteś z chłopakiem od 14stego roku życia, tak bardzo Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo długo :). To musi być wspaniała miłość. Ach jak ja Ci zazdroszczę. Bilans jak zawsze świetny. Baw się świetnie. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci abyś co roku do końca swojego życia świętowała urodziny z ukochanym. 7 lat to sporo mi leci już 6 lat w tym 2 po ślubie :) Trzymaj się kochana :)

    OdpowiedzUsuń