środa, 29 stycznia 2014

No i na mnie też przyszedł czas. Pora zadbać o siebie. Byłam dziś w przychodni omówić wyniki badań krwi ( które nie są najlepsze). Miesiąc ścisłej diety wątrobowej i powtórka badań. Podobno ma mi się po tym poprawić. Pani doktor twierdzi, że męczące mnie od jakiegoś czasu bóle głowy to również wina mojej wątroby. Nie pozostaje mi nic innego jak jej wierzyć :)
Co za tym wszystkim idzie- pojawią się zmiany w moim jadłospisie. Musli muszę zastąpić płatkami kukurydzianymi, a ciemne pieczywo kajzerkami i bułką pszenną ( o, zgrozo!). Są też i dobre strony: w piekarniku już pachnie przygotowana bez tłuszczu pieczeń z szynki, której będę używać zamiast kupnych wędlin, których również nie wolno mi jeść. No i kategoryczny zakaz jedzenia czekolady, tortów, cukierków, pralinek. Jedyne słodycze jakie pozostają w moim zasięgu to biszkopty, herbatniki i ciasto drożdżowe. Na szczęście za żadną z tych rzeczy szczególnie nie przepadam, więc może będzie to moje pierwsze w życiu 30 dni zupełnie bez słodyczy. Podobno, żeby się " oduzależnić" potrzeba dwóch tygodni...zaczynam detox.

Na koniec jeszcze bilans:

8:30
activia z ziarnami
3 wafle ryżowe

13:00
zupa jarzynowa

17:00
kisiel
kajzerka z konfiturą malinową ( tak na marginesie: polecam wszystkim stęsknionym za latem, kiedy tylko poczułam w ustach tą rozkosznie malinową słodycz, natychmiast miałam w okół siebie rozgrzane słońcem, pachnące latem pole szumiącej pszenicy. Coś pięknego :) )



trochę lata, na dobranoc :)





4 komentarze:

  1. Takie zakazy na słodycze, chyba najlepiej pomagają w diecie a od lekarza to już tym bardziej ;)

    Trzymaj się Kotek *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. w jakim celu musisz stosować taką lekkostrawną dietę? jakieś rutynowe badania w związku ze złym samopoczuciem i bólami głowy ?
    no to teraz nie ma zmiłuj! nie możesz czekolady
    jednocześnie bardzo współczuję i zazdroszczę :)

    buziaki dla Ciebie i maleństwa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj współczuję Ci złych badań. Mnie na szczęście codzienne bóle głowy przeszły. Fakt jeszcze raz czy dwa razy w tygodniu zaboli, ale już nie jestem 24h na dobę na tabletkach przeciwbólowych. Czasami całkowicie odmienna dieta może się spodobać. Życzę powodzenia i trzymam kciuki za lepsze następne wyniki. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze :) a taka dieta wyjdzie tylko na dobre :) ściskam kochana :)

    OdpowiedzUsuń