piątek, 3 stycznia 2014

Projekt 2014

Witam ponownie!
Nie było mnie prawie pół roku, z tego co zdążyłam zauważyć, większość blogerek które mnie wspierały i odwiedzały mojego bloga, również zniknęło.
Po raz kolejny obudziłam się w Nowy Rok i zrobiłam rachunek sumienia. Co roku obieram jakieś postanowienia, 2013 nie był dla mnie pechowy. Na mojej liście było osiągnięcie niezależności finansowej, remont i przeprowadzka, otrzymanie stypendium naukowego, nie obcinanie włosów i osiągnięcie wymarzonej wagi 48 kg. Poza włosami i wagą wszystko udało mi się zrealizować.

Tak więc PROJEKT 2014 wygląda następująco:
1. Otworzyć kawiarnię.
2. Skończyć powieść.
3. Zabrać synka na małe wakacje.
4. Nie obcinać włosów.
5. Przeżyć 100 dni bez słodyczy.
6. Zrealizować program Ewy Chodakowskiej " Sexy figura w trzy tygodnie"
7.Ważyć 48 kg.

Co do punktu numer siedem. Nauczona doświadczeniem wielu poprzednich prób, tym razem decyduję się na znienawidzoną przez siebie metodę małych kroczków. Zacznę od zdrowej diety, bez fast foodów, słodyczy, niezdrowego tłuszczu i białego pieczywa bez liczenia kalorii, za to z ograniczeniem czasowym. Nie jem nic po godzinie 18:00. Po tygodniu takiego funkcjonowania dołożę limit kalorii : 1200, który będzie obowiązywał przez kolejny tydzień, a w każdym następnym będę do zmniejszać o 100, aż do 800.
Zobaczymy jakie będą efekty.
Dokładną wagę i wymiary podam jutro.
Trzymam kciuki za nas wszystkie. Niech to będzie perfekcyjny rok :)




2 komentarze:

  1. Fajnie, że nie brakuje ci motywacji i masz dokładnie wypunktowane co chcesz osiągnąć. To ważne. Trzymam kciuki. Mam nadzieję, że chociaż ty osiągniesz sukces.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za Ciebie mocno kciuki ; ))
    Fajne, postanowienia, na pewno się uda *.*

    OdpowiedzUsuń